Specjalizacje Interim Managerów

Prezentowane poniżej obszary specjalizacji naszych Interim Managerów są wybranymi. Jeżeli Państwa firma poszukuje wsparcia w zakresie, który nie jest wylistowany, prosimy o kontakt. Na bieżąco aktualizujemy bazę zrealizowanych projektów IM, nawiązujemy współpracę z Interim Managerami i poszukujemy sprawdzonych specjalistów w dziedzinach wskazanych przez naszych Klientów.

General Management

  • Opracowanie strategii oraz modelu biznesowego,
  • Wprowadzenie firmy na zagraniczne rynki,
  • Zarzadzanie kryzysowe,
  • Fuzje i przejęcia,
  • Start up,
  • Restrukturyzacja przedsiębiorstw, restrukturyzacja zatrudnienia, przebudowa struktury organizacyjnej,
  • Zarządzanie zmianą, implementacja zmian we wszystkich obaszarch działalności,
  • Przygotowanie strategii rozwoju, przełożenie celi strategicznych na szczegółowe plany operacyjne,
  • Podnoszenie efektywnosći jakości procesów,
  • Optymalizacja i centralizacja procesów,
  • Zarządzanie operacyjne, doskonalenie procesów,
  • Wprowadzenie na rynek nowych produktów i rozwój produktów,
  • Budowanie kadry, zarządzanie ludźmi,

Sprzedaż

  • Uporządkowanie działań sprzedażowo-wdrożeniowych działu IT,
  • Przygotowanie i wprowadzenie nowej struktury pro-rynkowej i pro-sprzedażowej,
  • Udrożenie kanałów sprzedaży,
  • Przebudowa kanałów sprzedaży,
  • Budowanie sieci sprzedaży,
  • Zarządzanie sprzedażą,
  • Wdrożenie nowego systemu motywacyjnego.

Produkcja

  • Zoptymalizowanie procesów produkcyjnych w celu uzyskania rentowności operacyjnej,
  • Transfer linii produkcyjnej,
  • Optymalizacja procesów biznesowych, połączona z wdrożeniem zintegrowanego systemu jakości,
  • Minimalizacja różnic stanów magazynowych,
  • Podniesienie efektywności produkcji,
  • Wdrożenie LEAN w przedsiębiorstwie,
  • Zarządzanie projektem budowy fabryki,
  • Przywrócenie rentowności zakładu.

Finanse & Bankowość

  • Fuzje i przejęcia, projekty integracyjne,
  • Migracja procesów,
  • Restrukturyzacja operacyjna i kosztowa, restrukturyzacja zatrudnienia, przebudowa struktury organizacyjnej,
  • Zarządzanie zmianą, implementacja zmian we wszystkich obaszarch działalności,
  • Przygotowanie strategii rozwoju, przełożenie celi strategicznych na szczegółowe plany operacyjne,
  • Podnoszenie efektywnosći jakości procesów,
  • Optymalizacja i centralizacja procesów,
  • Poprawa/wdrożenie zarządzania ryzykiem kredytowym i operacyjnym,
  • Zarządzanie operacyjne, doskonalenie procesów,
  • Wprowadzenie na rynek nowych produktów i rozwój produktów,
  • Budowa, rozwój call center,
  • Wprowadzenie nowych kanałów sprzedaży,
  • Reorganizacja kanałów sprzedaży,
  • Projektowanie systemów motywacyjnych,
  • Opracowanie i wdrożenie efektywnego sysyemu raportowania (wyniki sprzedaży budżetowanie, prognozowanie),
  • Stworzenie i zarządzanie centrum usług wspólnych,
  • Zarządzanie projektami IT: tworzenie struktury działów IT, projektowaniu i zarządzaniu procesów, integracja i wdrożenia systemów,
  • Zarządzanie projektami (w tym zarządzanie portfelem projektów).

Marketing

  • Opracowanie strategii marketingowo-sprzedażowej,
  • Pozycjonowanie marek, segmentacja rynku,
  • Budowanie i zarządzanie programami lojalnościowymi,
  • PR i Komunikacja korporacyjna,
  • Marketing strategiczny,
  • Komunikacja zmian podczas przejęc i łączenia spółek,
  • Employer Branding,
  • Zarządzanie Działem Marketingu,
  • Opracowanie nowego pozycjonowania marki, kierunki rozszerzenia asortymentu.

Operacje

  • Wdrożenie KPI wraz z zasadami zarzadzania procesowego,
  • Zoptymalizowanie i urealnienie szeregu projektów nowych działań firmy,
  • Wdrażanie zasad, procesów i struktur zarządzania projektami oraz portfelem projektów ,operacyjne zarządzanie projektami, Organizacja oraz zarządzanie Biurem Projektu,
  • Doskonalenie procesów biznesowych, redukcja kosztów operacyjnych,
  • Przygotowanie strategii i projektów zmian organizacyjnych.

Łańcuch Dostaw

  • Stworzenie działu łańcucha dostaw w ramach istniejących struktur i wdrożenie informatycznego systemu zarządczego,
  • Przeniesienie produkcji własnej do podwykonawcy,
  • Optymalizacja zakupów,
  • Modelowanie i optymalizacja pracy magazynów,

IT

  • Wdrożenie rozwiązań procesowych i informatycznych niezbędnych do prowadzenia działalności,
  • Budowanie i zarządzanie PMO,
  • Stworzenie oraz realizacja strategii IT,
  • Outsourcing IT,
  • Architektura systemów IT,
  • Projektowanie i wdrażanie procesów obsługi klienta (CRM i SelfCare).

Call Center

  • Reorganizacja struktury pionu obsługi klienta,
  • Zbudowanie profesjonalnego Contact Centre,
  • Zmiana platformy Call Center.