Znajdź Interim Managera

?

  • Szukasz nowoczesnego rozwiązania dla Twojej organizacji w zakresie podnoszenia efektywności i wrażania zmian?
  • Twoja organizacja potrzebuje wsparcia w okresie zmiany lub sytuacji kryzysowej?
  • Twój zespół potrzebuje szybkiego transferu wiedzy i doświadczenia?

Współpraca z Interim Managerem to:

  • skuteczny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w firmie,
  • wzmacnianie lub uzupełnienie zarządzanie w całej firmie lub poszczególnych jej działach,
  • umożliwienie kadrze zarządzającej czerpanie szerokiej wiedzy i doświadczenia.

Interim Manager

szybko się wdraża do organizacji

diagnozuje problem

przeprowadza firmę przez proces zmian

Dzięki temu generuje oszczędność czasu i pieniędzy potrzebnych do zatrudnienia i wdrożenia nowego pracownika.

Interim zawsze pracuje po to, aby jest podnieść wartość organizacji i wesprzeć ją w rozwoju ekonomicznym.

Korzyści dla firmy ze współpracy z Interim Managerem:

  • Wzmocnienie lub uzupełnienie zarządzania w całej firmie lub w poszczególnych jej działach;
  • Usprawnienie poszczególnych procesów biznesowych;
  • Skuteczny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w firmie;
  • Możliwość współpracy z najlepszymi menedżerami nie tylko z Polski;
  • Czerpanie z szerokiej wiedzy i doświadczeń Interim Managera;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy na zatrudnienie i przeszkolenie nowego pracownika;
  • Brak kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracownika na etat;
  • Możliwość powiązania wynagrodzenia ze skuteczną realizacją powierzonego projektu (część wynagrodzenia uzależniona od osiągniętych wyników).

Najczęstsze sytuacje, w których Interim Managerowie mogą okazać się niezbędni:

  • restrukturyzacja przedsiębiorstwa;
  • przygotowanie do zmiany struktury własności firmy;
  • zbudowanie i wdrożenie nowych struktur niezbędnych do realizacji nowych zadań dotychczas nie realizowanych przez firmę, w szczególności określenie zadań nowych działów, dobór i szkolenie pracowników oraz integracja nowych struktur z resztą firmy;
  • stworzenie nowej perspektywy rozwoju firmy poprzez określenie jej obecnego miejsca i dróg rozwoju i zaproponowanie konkretnych zadań do realizacji;
  • sytuacje kryzysowe;
  • konieczność zastąpienia nieobecnego menedżera (choroba, urlop, szkolenie);
  • wsparcie konkretnego menedżera fachową wiedzą i doświadczeniem (sprzedaż, marketing, HR, finanse, controlling, administracja, IT);
  • zbudowanie profesjonalnego zespołu do pracy nad konkretnym projektem i poprowadzenie tego zespołu.

Jak znaleźć Interim Managera?

Jeżeli szukasz Interim Managera - zachęcamy do zapoznania się z Profilami IM oraz do kontaktu z naszymi Konsultami, którzy pomogą Państwu w znalezieniu odpowiednich Kandydatów do projektów czasowych: .

Inwenta jest jedną z pierwszych firm na rynku polskim wspierającą idee interim managementu - nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, a równocześnie sposobu na rozwój kariery zawodowej dla top menedżerów. Specjalizujemy się w poszukiwaniach Interim Managerów.

Co zyskują Państwo dzięki realizacji projektów interim management z Inwentą?

  • Doświadczenie

    Jesteśmy prekursorem projektów czasowych na polskim rynku – realizujemy je już od ponad 7 lat!
  • Najlepszych Interim Managerów

    Dysponujemy aktualną, rozbudowaną bazą doświadczonych i zweryfikowanych menedżerów czasowych oraz szerokimi kontaktami na rynku;
  • Szerokie spojrzenie

    Stale współpracujemy z lokalnymi i zagranicznymi organizacjami zrzeszającymi Interim Managerów (Stowarzyszenie Interim Managers, Institute of Interim Management) w celu zapewnienia wysokich standardów realizacji projektów czasowych;
  • Gwarancję i bezpieczeństwo

    Gwarantujemy ciągłość realizacji projektu – projekty realizowane są przez doświadczonego Interim Managera opcjonalnie wspieranego przez Shadow Managera –Potrzebujemy tylko 48h w razie konieczności zastępstwa Interim Mangera w firmie;
  • Najwyższą jakość

    Stawiamy na wysoką jakość świadczonych usług przy optymalnym czasie realizacji projektu;
  • Optymalizacja zasobów

    Szanujemy czas i finanse naszych Klientów – projektujemy wszystkie nasze usługi w taki sposób, aby optymalnie zaspokajały ich indywidualne potrzeby.

Inwenta współpracuje z pierwszym, polskim stowarzyszeniem skupiającym osoby zaangażowane w rozwój idei IM - Stowarzyszeniem Interim Managers (SIM), oraz z brytyjskim stowarzyszeniem Institute of Interim Management (IIM), wspólnie budując w Polsce standardy rynku IM.

Przetestuj Interim Managera!

Interim Manager w ramach Projektu Innowacyjnego EFS

Inwenta została Partnerem projektu "Interim Management - nowość w zarzadzaniu wiekiem i firmą" realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Interim Managers (SIM) oraz Institute of Interim Management.

Celem projektu jest upowszechnienie rozwiązania HR dla biznesu jakim jest interim management, przedłużenie aktywności zawodowej menedżerów 50+, oraz wypracowanie i upowszechnienie innowacyjnych narzędzi do zastosowania w przedsiębiorstwach. Dzięki nawiązaniu międzynarodowej współpracy, Projekt oferuje w swym zakresie wsparcie organizacji wiedzą, doświadczeniem i rozwiązaniami sprawdzonymi na gruncie gospodarek rozwiniętych, ale dostosowanych do warunków polskiego rynku. W ramach projektu prowadzone będą na szeroką skalę badania rynku oraz ogólnopolskie działania promocyjne.

Kto skorzysta w ramach Projektu?

  • Przedsiębiorstwa z woj. mazowieckiego - mikro, małe, średnie oraz duże, które w ramach projektu będą miały możliwość przetestowania narzędzia jakim jest interim management, skorzystania z wiedzy i doświadczenia Interim Managera w trakcie 6 miesięcznych projektów testujących;
  • Firmy zatrudniające menedżerów w wieku 50+ - będą miały okazję zapoznać się i wdrożyć narzędzia reakcji dla polityki HR w zakresie zarządzania wiekiem.

Zastosowanie w praktyce idei interim managementu pozwoli przedsiębiorstwom zmniejszyć koszty stałe oraz lepiej i skuteczniej dopasować strategię firmy do zmieniającej się sytuacji społeczno-gospodarczej.

Zapraszamy przedstawicieli przedsiębiorstw chcących wziąć udział w projekcie w ramach badania rynku polskich firm, a także zainteresowanych współpracą z interim managerem podczas dofinansowywanych projektów czasowych.

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w projekcie zapraszamy do kontaktu:

Więcej informacji o projekcie

Wstępna diagnoza Interim Managera

Inwenta w ramach realizacji projektów interim management, oferuje swoim Klientom usługę wstępnej, bezpłatnej diagnozy sytuacji w firmie Klienta przeprowadzonej przez Interim Managera, będącego ekspertem w danej dziedzinie lub branży.

W ramach rozwoju naszych usług IM, oferujemy model współpracy oparty na szybkiej i adekwatnej reakcji na zapotrzebowanie Klienta. Po wstępnym zapoznaniu się z potrzebą w organizacji, oferujemy możliwość przeprowadzenia pierwszej, bezpłatnej diagnozy problemu i przedstawienia pomysłu na jego rozwiązanie. Diagnozę przeprowadza Interim Manager, wytypowany w tym celu przez Inwentę po uwzględnieniu jego kwalifikacji i doświadczenia. Może być on, ale nie musi, pierwszym kandydatem, który jest przez nas rekomendowany w celu pełnej diagnozy sytuacji oraz wdrożenia adekwatnych działań w firmie Klienta, czyli przeprowadzenia projektu interim management.

Jeżeli chcieliby Państwo zapoznać się z naszą ofertą w tym zakresie, poznać osobiście Interim Managera, który przeprowadza wstępną diagnozę sytuacji i ofertuje swoją wiedzę w celu wypracowania rozwiązania, zapraszamy do kontaktu.